ԳԼԽԱՎՈՐ ԷՋ ԳՐԱՆՑՎԵԼ ՄՈՒՏՔ /ՇԲ / 2024-04-27 / 3:24:55 AM /



ПОИСК НА САЙТЕ / SEARCH







 
» ԱՂԱՆԴՆԵՐԻ ԵՎ ՍԱՏԱՆԻԶՄԻ ԴԵՄ ՊԱՅՔԱՐ [104]
» ԱՆՑՈՒԴԱՐՁ [63]
» ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ՀՐԱՊԱՐԱԿ [52]
» ԲՌՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԹՐԱՖԻՔԻՆԳԻ ԴԵՄ ՊԱՅՔԱՐ [27]
» ԳԵՆԴԵՐ / ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ [27]
» ՄԻՋԱԶԳԱՅԻՆ ՓՈԽՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐ [48]
» ՀԱՅ ԱՌԱՔԵԼԱԿԱՆ ԵԿԵՂԵՑԻ [81]
» ԿՐԹՈՒԹՅՈՒՆ / ԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆՆ ԱՅՍՕՐ / IT [41]
» ԱՐՎԵՍՏ / ԱՐՀԵՍՏ / ՄՇԱԿՈՒՅԹ [9]
ԳԼԽԱՎՈՐ ԷՋ » 2011 » ՄԱՅԻՍ » 1 » ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՅՔԵՐՈՒՄ` «ԳԻՈՐԳԻԵՎՍԿԱՅԱ ԼԵՆՏԱ» ՉԻ ԼԻՆԻ
9:54:47 AM
ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՅՔԵՐՈՒՄ` «ԳԻՈՐԳԻԵՎՍԿԱՅԱ ԼԵՆՏԱ» ՉԻ ԼԻՆԻ
Խորհրդանիշը կիրառում էին որպես ձրի զարդարանք

 ՌԴ-ի ակցիան ձախողվեց: Սկզբում` ողջունվեց, հավանության արժանացավ, ընդունվեց, տարածվեց, բայց` ժամանակը ցույց տվեց, որ ժապավենի ակցիան իրեն չի արդարացնում: 
 Տարիներ առաջ` Ռուսաստանը տարաբնույթ ակցիաներով սկսեց Մայիսի 9–ի` մեծ հայրենական պատերազմը և հաղթանակը խորհրդանշող ժապավենների տարածումը: Միջոցառումներից անմասն չմնացին նաև վիրտուալ միջավայրի տիրակալները:
 
 Ակցիայի նպատակը` նոր խորհրդանիշի միջոցով մեծ հայրենական պատերազմի, հաղթանակի նշումն էր երիտասարդների շրջապատում, հարգանքի տուրք տալը, հիշատակումը, հայրենասիրական գաղափարների տարածումը…

 Սկզբում` ակցիան լավ մեկնարկ ունեցավ: Ավելի և ավելի շատ մարդիկ էին ցանկանում ժապավեն վերցնել և մասնակցել այս ակցիային:

 Իրականում` Ժապավենները չծառայեցին իրենց նպատակին: Շատերը` ժապավեն վերցնելուց հետո, ոչ մի տեղ այն չէին կիրառում, որոշ աղջիկներ` իրենց մազերն էին կապում, որոշ վարորդներ «լավագույն դեպքում» կապում էին մեքենայի անտենաների վրա, որոշ երիտասարդներ այն կապում էին կոշիկների կապերի փոխարեն, հաճախ ժապավենը կապում էին շների կամ այլ ընտանի կենդանիների վրա:

 ՌԴ-ում որոշ արտադրողներ` «Гиоргиевская Лента»- ով Գարեջուր, կամ այլ մթերքներ էին արտադրում: Շատ արագ` «ծախու» ժապավեններ հայտնվեցին ռուսաստանի հնավաճառների մոտ, «Վերնիսաժներում», ինտերնետային խանութներում…

 Սոցիալական կայքերում` Ադմինիստրատորները մոդայիկ ակցիաներ էին սկսում, որոնց շնորհիվ բաժանորդները անվճար ստանում էին էլեկտրոնային ժապավեններ և «փակցնում» այն իրենց պրոֆիլին: Բայց` շատ մարդիկ վերցնում էին էլեկտրոնային ժապավենը, առանց էլեկտրոնային քարոզչությանը` նպատակին ծանոթանալու: 
 
 Պարզվեց` «օդնոկլասնիկ»-ի բաժանորնների մեծամասնությունը` Ժապավենը վերցրել էին զուտ որպես ձրի զարդ «նվեր»: Բաժանորդների պրոֆիլների «անունները» լուսանկարները և ստատուսները «ոչ միշտ» էին համապատասխանում ժապավենի ակցիային:

 Մասնագիտական վերլուծությունը ցույց է տալիս` որ սոցիալական կայքերում նման ակցիա էլ չի լինի, քանի որ դա չի համապատասխանում ժապավենի քարոզչությանը` կամ էլ Ժապավենի «օֆիցիալ» նպատակը կփոխվի և այն կդառնա զուտ զարդարանքի տարր:



 Առանց հեղինակի թույլտվության մասնակի, կամ ամբողջական կրկնօրինակումը արգելվում է: 
 Նյութի և կայքի հեղինակային իրավունքները պատկանում են Հայկ Կիսեբլյանին: 
 Կայքում արտահայտված կարծիքները կարող են չհամընկնել կայքի խմբագրության տեսակետի հետ: 
 Գովազդների բովանդակության համար կայքը պատասխանատվություն չի կրում:


ԲԱԺԻՆ: » ՔԱՂԱՔԱԿԱՆ ՀՐԱՊԱՐԱԿ | WEBmaster: HAYKKISEBLYAN | ԹԵԳԵՐ: «ԳԻՈՐԳԻԵՎՍԿԱՅԱ ԼԵՆՏԱ», ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԿԱՅՔԵՐՈՒՄ P.R.+679 ՎԱՐԿԱՆԻՇ 0.0/0
ԲՈԼՈՐ ՄԵԿՆԱԲԱՆՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ: 0
Добавлять комментарии пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
ԿԻՍԵԲԼՅԱՆ ՀԱՅԿ / KISEBLYAN HAYK / КИСЕБЛЯН АИК
«  ՄԱՅԻՍ 2011  »
ԵՐԿԵՐՉՐՀՆՈՒՐՇԲԿՐ
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031





free counters
Musaler INFO project, by Hayk Kiseblyan