Հնարավոր է՞ արդյոք դավաճանել, բայց միաժամանակ մնալ հավատարիմ:
Հարգելիներ` հնարավոր է՞ ընկերասեր, ազգասեր և հայրենասեր լինել` միաժամանակ պայքարել այդ ամենի դեմ: Հին ասացվածքը ասում է, - դավաճանելով ընկերոջտ` ստանում ես թշնամի, իսկ գրկելով թշնամուն ստանում ես ընկեր: Դեռ ութսունական թվականներին` բողոքական ոչ մի կրոնական կազմակերպություն ՀՀ-ում գրանցված չԷր և ոչ մի անդամ Էլ չկար, հետևաբար` իննսունական թվականների սկզբներին` արտասահմանից եկած որոշ մարդիկ են այդ կազմակերպությունները <<ներմուծել>> հայաստան, իսկ հետո` նրանք հոգեորսություն անելով շեղել են և իրենց կազմակերպություններ են տարել Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու անդամների: Հիմա` դու դավաճանելով քո ընկերոջը` միաժամանակ պահանջում ես, որ նա հանդուրժի քեզ հա՞: իսկ դավաճանելը ըստ քեզ նունպես հանդուրժողականության նշան է՞: Նոր ժամանակներ են եկել` շատերին թվում է, որ սա է ժողովրդավարությունը և այսպես էլ պետք է լիներ:
Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցին` իրավունքներ չունի՞: Այդ իրավունքները միայն անազգ, անլեզու, անսեռ կրոնական կազմակերպությունների համար են հ՞ա: միջազգային մարդու իրավունքներից են խոսում և ասում են որ կրոնական կազմակերպությունների մեջ հանդուրժողականություն պետք է լինի:
Միթե՞ հոգեորսությունը հանդուրժողականության սահմանների մեջ է:
Եթե մի կրոնական կազմակերպություն հոգեորսություն է անում, հետևում, հարցախեղտ անում ու <<տանում>> Հայ Առաքելական Սուրբ Եկեղեցու հավատավորներին` որ՞ մի տեսակ հանդուրժողականությամբ է առաջնորդվում, որ՞ օրենքով: Պետք է ասեք որ` Աստված մեկն է, որ մեր բոլոր <<եկեղեցիներն>> էլ նույնն էն…: իսկ երբ որ <<դուրս էիք գալիս>> ձեր ազգային եկեղեցուց և փոխում այն անազգ <<եկեղեցու>> հետ` չէիք մտածում որ Աստված մեկն է:
Որքանո՞վ ենք միասնական
1-ին գումարած 1–ը կամ 2–ը, կամ ցանկացած այլ թիվ` հեռու է մեկից` հետևաբար` Հայ առաքելական Սուրբ եկեղեցուց բացի` մեկ այլ <<եկեղեցու>> գոյությունը ՀՀ տարածքում` քայքայիչ է և ազգակործան` միասնականության թշնամին:
ՀՀ աշխարհագրական դիրքը մեզնից միշտ պահանջում է լինել միասնական և ազգայնական` կրոնն էլ պետք է միասնական և ազգային լինի, եկեզեցու մեջ էլ ազգայնականությունը պետք է առաջնահերթ լինի: Հայի համար այդպիսի մի եկեղեցի կա և մի եկեղեցի էլ պետք է լինի` Հայ Առաքելական Սուրբ եկեղեցին:
Առանց հեղինակի թույլտվության մասնակի, կամ ամբողջական կրկնօրինակումը արգելվում է: Նյութի և կայքի հեղինակային իրավունքները պատկանում են Հայկ Կիսեբլյանին
|